Doprava a platby
Pokud Vaše objednávka obsahuje jen položky, které máme skladem a objednáte ji v pracovní dny do 15:00, tak Vám zboží odešleme ještě tentýž den (Při dopravě po Hradci Králové dokonce doručíme ještě tentýž den). Velmi často stíháme tento samý den odeslat i objednávky objednané do 16:30, nicméně to Vám již nedokážeme zaručit, protože se to někdy bohužel nepodaří. Pokud cokoliv z Vaší objednávky nemáme aktuálně skladem, budeme Vás co nejdříve informovat o přesné dostupnosti tohoto zboží a datu dodání Vašeho balíčku. Nákupem nad 499Kč s dopravou po Hradci Králové, nad 999 Kč s dopravou na pobočky PPL PARCEL CZ SMART a nad 1999 Kč s PPL PARCEL CZ PRIVATE získáváte dopravu ZDARMA!!! Rovněž u nás naleznete více než 450 Vámi oblíbených produktů, ke kterým dostanete dopravu ZDARMA i při nižší hodnotě objednávky!
V současnosti můžete využít těchto dopravních služeb:
Rozvoz po Hradci Králové - nad 499 Kč ZDARMA
Zboží Vám dovezeme naší dopravní službou po celém Hradci Králové a blízkém okolí (do 5km od Hradce Králové). Ani pokud je pro Vás balíček příliš těžký nebo objemný, tak se nemáte čeho bát. Rádi Vám ho doneseme až za Váš práh.
Doprava je ZDARMA při nákupu nad 499 Kč. Tuto službu můžete využít i pro menší nákupy a zaplatíte pouze sympatických 39 Kč.
Platbu v hotovosti, kartou i převodem máte u dopravy po HK samozřejmě ZDARMA. Pozor, při rozvozu již nelze platit kartou!! Proto chcete li platit kartou, je potřeba tak učinit přímo na e-shopu. Rozvážíme každý pracovní den mezi 16:00 - 19:30, v případě, že byste měli zájem o jiný čas doručení je možné tento požadavek připsat do poznámky na konci objednávky a my Vás ohledně přesného domluvení termínu budeme telefonicky nebo e-mailem kontaktovat. Přesný termín dodání Vám zašleme e-mailem při zpracování objednávky.
PPL PARCEL CZ PRIVATE (Expresní dopravní společnost) - nad 1999 Kč a u vybraných produktů ZDARMA
- PPL PARCEL CZ PRIVATE (dodání na adresu) 79 Kč (pro nákupy nad 1999 Kč ZDARMA)
- Platba dobírkou +39 Kč
Více o službě PPL PARCEL CZ PRIVATE
- PPL doručuje balíčky většinou následující pracovní den po odeslání.
- O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich rozmezí, kdy kurýra očekávat.
- Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi můžete při přebírání balíčku zaplatit v hotovosti nebo kartou.
Cestu balíčku sledujte prostřednictvím sledovacího odkazu, který Vám příjde jak od nás, tak od PPL.
PPL PARCEL CZ SMART (síť odběrných míst po celé republice) - nad 999 Kč a u vybraných produktů ZDARMA
- Dodání na úložné místo + informace e-mailem a SMSkou - 69 Kč (pro nákupy nad 999 Kč ZDARMA)
- Dobírka - +39Kč
Seznam aktuálních poboček naleznete ve výběru dopravy při dokončování objednávky. Tento seznam vždy obsahuje aktuálně dostupné pobočky. Je tak možné, že v něm nenaleznete Vámi využívanou pobočku, která je buď zrušená nebo aktuálně plně obsazená. Maximální váha balíčku na odběrné místo je 31,5kg. V případě, že se Váš větší balík nevejde do Vámi zvoleného BOXu, PPL si vyhrazuje právo ho přesměrovat do nejbližšího vhodného
Platby
Máme pro Vás široké množství platebních možností, abyste si mohli vždy vybrat platbu, která Vám co nejvíce vyhovuje.
Platba v hotovosti - ZDARMA
U naší dopravy po Hradci Králové můžete platit přímo řidiči v hotovosti a bez jakéhokoliv dalšího příplatku za tuto platbu. Bohužel Hradecké objednávky je možné platit kartou pouze přímo na e-shopu.
Platební kartou - ZDARMA
Po stisknutí tlačítka "OBJEDNAT" budete přesměrování na platební bránu Comgate, kde můžete pohodlně provést platbu kartou.
Dobírka - +39Kč
Dobírku u PPL a na odběrných místech není problém platit kartou.
Bankovní převod - ZDARMA (Možnost platby přes QR kód!)
Pokyny pro bankovní převod:
- Převod na účet : 2900571721 / 2010
- Variabilní symbol: Číslo objednávky
- Platbu můžete urychlit tak, že nám zašlete potvrzení o platbě na náš e-mail.
Do doby přijetí Vaší platby nebo potvrzení o platbě nebude objednávka expedována.
U okamžitých plateb je platba v systému připsána během 5 minut a můžeme objednávku obratem odesílat.
Poškození zásilky při dopravě!
U zásilky proveďte optickou kontrolu, zda je balík při převzetí v pořádku. Pokuď ne, můžete balíček se řidičem rozbalit a v případě poškození sepsat na místě reklamační protokol. Pokuď je Vaše zásilka poškozena tak, že to nebylo na první pohled při převzetí vidět, tak se nic neděje. Můžete nás s touto skutečností obratem kontaktovat. Dopravce řeší tyto reklamace nejdéle 48 hodin od převzetí balíčku, proto nás prosím informujte hned po zjištění poškození! Vaši reklamaci tak budeme moci vyřešit k Vaší plné spokojenosti. Kontaktovat nás můžete buď telefonicky nebo e-mailovou odpovědí na naši komunikaci k objednávce. Ideálně s rozsahem poškození a přiloženou fotografií.
V případě jakýchkoliv dotazů jsme tu plně pro Vás. Můžete využít formuláře v kontaktech nebo nám zavolat na telefonní číslo 737 520 104 (Andrea Adlafová - produktové dotazy) nebo 776 662 454 (Petr Adlaf - jednatel)
Váš Tým Mazlíčkova ráje